Uitstraling met klasse. Ben jij op zoek naar perfecte promotie van jouw bedrijf? Een Moleskine® notitieboek bedrukken brengt jouw boodschap dagelijks onder de aandacht.

Filters
14 Producten
|
Moleskine is het enige echte notitieboek waarin legendarische kunstenaars als Vincent van Gogh en Ernest Hemingway ooit al hun gedachten op papier zetten. Wil je meer weten over het verhaal achter dit inspirerende merk? We vertellen je graag alles over het verhaal achter het Moleskine notitieboek. Met passie voor jouw excellente promotie, gaan we samen voor het beste resultaat. Eerder realiseerden we uitdagende projecten met Moleskine notitieboeken bedrukken voor onder meer Unesco en Harley-Davidson. Moleskine is een door Moleskine SpA geregistreerd handelsmerk.
De notitieboeken van Moleskine staan bekend om de klassieke kunstleren omslag, die prachtig te bedrukken is met een logo of reclameboodschap. Om dit relatiegeschenk van een persoonlijke touch te voorzien, kunnen de notitieboeken en weekagenda’s voorzien worden van een gepersonaliseerde banderol voor extra advertentieruimte. Een Moleskine notitieboek bedrukken kan al vanaf € 3,32 (vanaf 25 stuks). Kies bij het samenstellen van het product uit de diverse kleuren en bedrukkingsmogelijkheden en ontvang direct een gratis digitaal ontwerp van jouw relatiegeschenk.

Als officieel partner van Moleskine creëert Leoprinting waardevolle communicatiedragers in de vorm van gepersonaliseerde Moleskine notitieboeken met bijpassende zakelijke items. Leoprinting verkoopt de originele Moleskine notitieboeken met preeg, ook wel een diepdruk genoemd en in verschillende kleuren en formaten. Bekijk alle opties voor een Moleskine notitieboek bedrukken en personaliseren op deze pagina of vraag direct online een offerte aan. Jouw bestelling wordt gratis bij je afgeleverd. Neem voor persoonlijk advies contact op met onze adviseurs.

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief